Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΕΚΘΕΣΗ! Όμως προς θεού, μη πυροβολείτε το Νικόλα




Αγαπητοί συμπατριώτες
Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη και ταπεινά σας ζητώ συγνώμη, για την  ΑΚΥΡΩΣΗ του «μεγαλύτερου γεγονότος στην ιστορία του τόπου μας», της 2ης «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ» του δήμου μας, δέκα μέρες πριν την πραγματοποίησή της.
Σας διαβεβαιώνω όμως, πως πρόκειται για ένα μεμονωμένο και προσωρινό «ατύχημα», το οποίο το Σεπτέμβρη θα το αποκαταστήσουμε.
Με παρρησία σας λέγω, πως ο Νικόλας δεν φταίει σε τίποτα.

Ήταν μαζί με τους αξιοσέβαστους αντιδημάρχους, όλη την εβδομάδα απασχολημένος με τις μηνύσεις – πέρα, δώθε Αστυνομικό Τμήμα  - Πρωτοδικείο και πάλι πίσω – και λόγω κόπωσης τα είχα αναλάβει όλα εγώ.
 Δυστυχώς επιβιώνουν ακόμη (ανάθεμα...), μερικοί «γραφικοί», σαν το Θόδωρο από το Αιτωλικό, το Βασίλη το Γιατρό, το Δημήτρη με τους στίχους του και κάποιοι άλλοι «περίεργοι» που εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα και «δεν μας αφήνουν να κάνουμε τη δουλειά μας».
Που θα πάει θα τους εξολοθρεύσουμε…
Άλλωστε, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2015 και ΜΕΤΑ.
Το 2015 δεν με άφησαν τα capital controls να συνεχίσω την «παρηκμασμένη έκθεση» του προκατόχου μου και έτσι την ανέβαλα.
Το 2016 κατάφερα και την επανίδρυσα, για πρώτη φορά ως  ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ, κάτω από τις υπέροχες συνθήκες σάουνας που όλοι απολαύσατε, ΚΑΙ με δωρεάν ΤΣΑΛΙΚΗ στο τέλος!
Φέτος, το 2017, δυστυχώς έπεσα σε «μη αξιόπιστο εκθέτη», σύμφωνα με «τις διάφορες άλλες πληροφορίες» που έφτασαν στα αυτιά μου, και τελικά ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ.
Βλέπετε εγώ δεν διαθέτω τα «προσόντα» του Νικόλα, ο οποίος με την πρώτη ματιά αντιλαμβάνεται τους “απατεώνες”… Έτσι παρ’  όλο που του έδωσα εν λευκώ όλο το χρήμα, άλλαξα τρεις φορές τους τραπεζικούς λογαριασμούς, τον περίμενα μέχρι και την  τελευταία στιγμή (σήμερα), να έρθει να υπογράψουμε το συμφωνητικό, εν τέλει μου την έφερε μπαμπέσικα ο αχαΐρευτος. 
Επειδή όμως ο Νικόλας μου έχει μάθει να λέω την αλήθεια και μόνο την αλήθεια, σας εξομολογούμαι πως υπήρξαν και κάποια μικρά τεχνικά προβληματάκια της τελευταίας στιγμής, όπως για παράδειγμα το ρεύμα των κλιματιστικών (όχι αυτά των Παιδικών Σταθμών της Καλλιθέας), και έτσι αποφάσισα να την κάνω το Σεπτέμβρη, όπως άλλωστε γινόταν το μακρινό 2011, στην «Προ Καίσαρα» εποχή.
Δεν άκουσα και το συνεργάτη μου τον Παντελή (ένα ακόμη λάθος μου, το να μην ακούω όπως ο Νικόλας τους «κολλητούς» του), ο οποίος μου είχε προτείνει να αναλάβει το κόστος της έκθεσης η ΣΑΩ, όπως έγινε δηλαδή με τον Φραγκούλη στο Φεστιβάλ Οινιάδων.
Έτσι θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο και «θα πλήρωνε τη νύφη» ξανά ο ανιδιοτελής επιχειρηματίας, που το έχαψε πως δεν θα μοιράζαμε δωρεάν προσκλήσεις στα δικά μας παιδιά. 
Όλα τ’ άλλα είναι «εξυπηρέτηση μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων».
Μην τα ακούτε.
Όλα τα περίπτερα της έκθεσης είναι πάμφθηνα (ούτε ένα χιλιαρικάκι), οι συμμετοχές άπειρες, τόσες που του χρόνου σκέφτομαι να καταλάβουμε το δρόμο της Τουρλίδας, η πυρασφάλεια εξαιρετική, όπως και πέρυσι, εξ ου και ο λόγος που την τοποθετήσαμε μέσα στο λιμάνι.
Ραντεβού λοιπόν το Σεπτέμβρη.
Και αν μέχρι τότε συνεχίζεται το φτύσιμο, δεν πτοούμαστε.
Κρατάμε ομπρέλα θαλάσσης και λέμε ο ένας στον άλλο πως απλά βρέχει!

Κατσούλης Παναγιώτης

Δημοτικός Σύμβουλος